یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

مینویسم از ...

سلام به همه مشتری های خوب وبلاگم... 

چند روزی بود که چیزی ننوشته بودم. 

اومدم که عرض ارادت خودم رو به شما اعلام کنم و بگم خدا رو شکر هنوز زنده ام و خدا رو بیشتر شکر که هنوز کسی رو نکشتم. 

راستش این چند روز اتفاق قابل ذکری نیفتاده یا شاید هم اتفاقی که دلم بخواد اینجا درباره اون بنویسم.  

پنجشنبه ای که گذشت تولد فرزاد جووون بود و منم در کمال بی کلاسی و بدون هیچ سورپرایزی با همکاری برو بچ یه تولد خوابگاهی براش گرفتیم و به من که خوش گذشت چون عادت ندارم که بهم خوش نگذره و کلا الکی خوشم چه برسه به اینکه تولد رفیقمون هم باشه و یه قری هم به بدن داده باشم.

 

امتحانات شروع شده و منم طبق معمول ریلکسیشن کار میکنم و فقط میرم سر کلاس ها و به حال و حول خودم میرسم. البته کتاب هم میخونم اما درسی نمیخونم و فقط تو نخ رمان ها هستم. 

 

به عشق و عاشقی خودم هم میرسم البته به روش خودم و بدون هیچ اقدام عملی. ریلکس و راحت. 

گاهی یک نگاهی و آهی و البته بعدش شکر خدا که هنوز یه چیز هایی دارم.

 

تازه یه چیز جالب.... نفس هم میکشم. (اینو نوشتم که بخنددید پس دل منو نشکن و بخند و شاد باش.   میتونی به بی مزگی من بخندی... من اعتراضی نمیکنم) 

 

خلاصه کلام اینکه هنوز هم زندگی جاریست به ناز من و گه گاهی خودای مهربونم رو که فقط مال خودمه شکر میکنم به خاطر اینکه هنوز از دیدن درخت شاد میشم و با باریدن بارون خیس میشم و قلبم گاهی میلرزه.  

نمیدونم چرا اما همه چیز رو قشنگ میبینم و از این دیدن لذت میبرم. 

خوب دیگه برای امروزمون بسه دیگه... 

 

خوش و خرم باشید.

نظرات 28 + ارسال نظر
فرزاد کافه چی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

جون جون... خوبی؟
اول ممنون بخاطر تولد... دمت گرم... خیلی هم خوب بود...
دوم... همین خوش بودنته که من دیوونه خودت کرده!
:.
به عشق و عاشقی خودت میرسی؟
نرود میخ آهنین در سنگ... انگار من هرچی میگم تو قبول نمیکنی!!
:.
تحساساتت منو کشت

جوووووووووون
خوبم دیگه مگه نمیبینی؟
اول چاکریم دربست .... وظیفه بود...ببخشید دیگه که خوب نشد.
دوم... من خوش هستم و بودم و خواهم بود در نتیجه تو هم دیوونه بودی و هستی و خواهی بود.

تو که نمیزاری
خره اگه نرفته بود و حرف هات نتیجه نداده بود که الان سر و سامون گرفته بودم.

جووووووووووووووووون

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

*احساسات

جووووووووووووووون

میس نمیسیس سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://nemissis.blogfa.com

کلا خیلی بهتون میاد همش ریلکسیشن باشین:دی

کار خوبی میکنی نفس میکشی

سلام
کلا خیلی بهتون میاد که وبلاگ منو بخونید ونظر بدید
دم شما گرم

بعضی ها معتاد سیگار و ... هستند . خوب منم معتاد نفس کشیدن شدم و خیال ترک کردن هم ندارم.

ماندانا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://aria20.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی http://aria20.blogsky.com با مقاله جدید دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا

به وبلاگتون سر زدم

خانوم خونه چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ق.ظ

من اگه عاشقت شده باشم چیکار کنم؟

تو باید خود کشی کنی.
میتونی هم گوش های من رو نگاه کنی و اگه مخملی و دراز بودند من قبول دارم که خر هستم و تو با هوش.

ممنون که سر میزنی

تلاله چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام...خب خدارو شکر که نفس میکشی ..این خودش زندگیه...
درس هم بخونی بد نیستا...ووووواااااااای مگه قلب پسرا هم می لرزه...نکنه از سرماست......خوش باشی..من که بعد امتحانام قصد دارم شیراز گردی کنم دوست داشتی میگم بیا

فراوان سلام
من همینو میگم.... خدا رو شکر که شما هم نظر میدی...
به خدا از همون اول (دبستان ) میدونستم درس خوندن خوبه و باید درس بخونم اما نمیدونم چرا حس درس خوندن نمیاد. البته همیشه چند دقیقه بعد از شروع امتحان حس درس خوندن تمام وجودم رو میگیره اما اون لحظه امکانات نیست.

مگه پسر ها آدم نیستند؟
ما که پایه شیراز گردی هستیم...

تلاله چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

سه بار آرزو میکنم همیشه خندان باشی
ممنون از نظراتت

پرستو چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام دوستم
میبینم که بالاخره تشریف فرما شدی.
واقعا به خاطر این روحیه بهت تبریک میگم. دست راستت رو سر ماها.
مواظب دلت باش چون مطمئنم با این حال و هوایی که داری خیلی زود دلت میشکنه.

سلام بر تو دوست گرام
اگه مشتری باشه من مغازه رو باز میکنم.
خودم هم هر روز به خودم تبریک میگم. اختیار دارید. نظر شما تو وبلاگ ما...
نه بابا دل من شکستنی نیست تازه اگه بشگنه هم زود جمع و جورش میکنم.(به یاری رفقا)
ممنون از نظرت

فرزاد جونت چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

میزنم تو سرت تا آدم شی!! باید برم تو کار رفتار خشونت آمیز و خین و خینریزی!!! یا تورو میکشم یا خودمو یا اون ایکبیری رو!!!

دلت میاد جونت رو بزنی؟

فرزاد جونت چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

جو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
ون

تو دیوووونه ای
جوووووووووووووووووووون دلمی(ببخش که ما وسعمون کمه و اندازه شما وووووو نمیدیم

تلاله پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام
جسارت نشه...کلی گفتم ...آخه ...هیچی بابا...

:)

نیلوفر جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
خوبی؟
درس خیلی خوبه ولی خوندنش سخته!
یعنی عاشق شدییییییییییییی؟؟چه جالب اخه بهت نمی اد
چیو توضیح بدم واضح بگو؟
با من هم قهر نکن
دیر کردم رو هم ببخش

و علیکم سلام نیلوفر بانو
احوال شما؟
من که خوبم . شکر خدا
من بدبخت یه جمله نوشتم چرا همه برداشت عاشقی من رو کردند؟
تازه مگه من چمه که بهم نیاد؟

من غلط بکنم با شما قهر کنم. من چاکرتم دربست به تمام نقاط ایران
شما درست رو خوب بخون من دیر کردت رو میبخشم.

نیلوفر جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

شاد که هستی ولی بیشتر هم باش
ارزو می کنم هیچ وقت غمگین نشی
به منم بیشتر سر بزن
یعنی چی میلی یه نظر می دی و میرییییییییییییییی؟ها ها ها؟؟؟
از من یاد بگیر

شکر خدا شاد هستم و تلاش میکنم شادتر بشم و دیگران رو هم شاد کنم
خیلی آرزوی خوبیه . تو هم شاد شاد باشی.
والا من هر وقت اینترنت دستم بیاد یه سری هم به شما میزنم
نگران نباش... هواتو دارم
قوربون شوما

خانوم خونه شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ق.ظ

من اسمم نیناست. خواهر همکلاسی تو و فرزاده. فرزاد قبلا می اومد وبلاگ من. بخدا بعداز عید باخواهرم اومدم شیراز و تورو از دور نشونم داد. به عشق تو نگاه اول اعتقاد نداشتم اما گرفتارش شدم. تنها راهی هم که به ذهنم رسید همین گفتنش به تو بود. میخوای باور کنی خواهر همکلاسیته؛ نشون به اون نشون که عمه اختر استادتونه. بخدا دوست دارم.

خوب حالا من چی کار کنم؟ من عقلم به کار خودم هم نمیرسه...
من که میدونم سرکاریه.... آخه عاشق چی من شدی تو یه نگاه؟

پرستو شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

السلام و علیک
احوال شما؟ مجددا در غیبت صغری به سر میبرین؟

السلام و درود بر خودت
من و انگشت هام خوبیم . شما چه طوری؟
نه جون شما میخام بنویسم اما وقت ندارم
دقیقا مثل درس هام که میخام بخونم ولی وقت ندارم
شما بنویس من میخونم

فرزاد جونت شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

بی بهانه اومدم بگم دوست دارم...
جوو
وووو ووووو
ووووو وووووو
وووووو ووووووو
ووووووو وووووووو
وووووووو ووووووووو
ووووووووووووووووووون

جووووووووووووووووووووووووووووووووووون

بهارچی شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

میدونی امروزه قیمت شادی خیلی گرونه حتی از قیمت گوشتم زده بالا( خدای نکرده فک نکنید تورماااا)
پس واقعا خوشا به احوالت ای هم ولایتی که اینقد پول داری که میتونی روزی ۲ـ۳ کیلو گوشت ! ببخشید؛ شادی بخریو تناول کنی

من همیشه تلاشم رو میکنم که شاد باشم و دیگران رو هم شاد کنم. کار سختی نیست. شما هم میتونی شاد باشی.

خنده بر هر درد بی درمان دواست.
ممنون از نظرت

فرزاد جونت یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ

یه چیزی بنویس تو این خراب شده تا نزدم تو سرت!!جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

جووووووووووووووووووووووووون
فعلا موضوعی نمیاد واسه نوشتن
مهربون باش

نیلوفر یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
احوالاته شما؟
معنیه جملت این بود که عاشق شدی!
تازه مگه عاشقی بده من که همیشه عاشق بودم و خواهم بود.
تو هیچیت نیست تصور من از تو چیزه دیگه ای بود البته غلطه.

سلام
شکر خدا
دیگه مهم نیست
تصوراتت رو هم نمیدونم چی بوده و چی هست
امید وارم آدم بدی نباشم توی تصوراتت
خوش باشی

نیلوفر یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

نمی خوای چیزی بنویسی؟
خسته شدم.بنویس خوب؟؟؟

هیچی به ذهنم نمیرسه که بنویسم
بعضی چیز ها نوشتنی نیست و فقط مال خود آدمه

تلاله یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

میونه خوبی با آفتاب ندارم...نوشتنم نمیاد....ضمنا آمار دارم ...کار دارم.میام

باشه هر جور راحتی
خوش باشی

فرزاد جونت یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

حتمن که لازم نیست خاطرات روزانه بنویسه! از افکارت بنویس... مثلا نظرت در مورد زندگی... عشق... آدمها... رفتار ها... پول... شغل ها... و....

به خدا هیچی نمیتونم بنویسم
هیچی نمیاد نمیدونم چمه اما از همه سیر شدم
تو هم که دمت گرم
جوووووووووون

بهارچی یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

اولا خواهش میشه
دوما کاری که شما میکنید خیلی باارزشه(شاد کردن بقیه رو میگم)
سوما ما میخوایم شاد باشیم ولی نمیذارن!

منم دوست دارم خودم و دیگران شاد باشند
بگو کی نمیذاره شاد باشی تا هم اون رو هم تو رو شاد کنم
البته اگه بتونم

Smile To Me یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام حسین خان

اسمتو تو وبلاگ فرزاد دیدم. ظاهرا دوستای صمیمی هم هستید.

فرزاد داغون شده نمی دونی چرا؟ الان وبلاگش بودم دیدم خیلی تریپ غم زده و دلش حسابی پر شده.

سلام بر شما
بله من جووون اونم و اونم جووووون منه
خوب میشیم . شما خیلی نگران نباش
فکر کنم اشتباه من بوده درستش میکنم

نیلوفر دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

تو چت شده؟

چیزی نیست. یه کوچولو حالم گرفته بود
دارم خوب میشم
دعام کن

پرستو دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

منم همین رو میگم
ای بابااااااااااااااااااااااااااااا

پرستو دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

بعدشم مگه داداش کوچولوم نمیگه دوست داره تو اولین نفر تو بلاگش کامنت بذاری، پس چرا اینکارو نمیکنی؟
زود باش بدو برو ببینم

علیک سلام
آخه این داداش کوچولوی شما نوشته هاش بو دار و نیش دارند و حال منو اساسی گرفته بودند.
مشکل حل شد .
قوربون شوما

تلاله دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

تو پس چی هستی که فرزاد دپ شده...افسرده میشه ها.....

احتمالا سیب زمینی شدم راهی غیر از سیب زمینی بودن برام نمونده
چشم من تلاشم رو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد