یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

من... کلمه...سوال؟... نمیدونم....

سلام

فکر کنم یه چیزهایی برای نوشتن اومده...

فکر کنم خیلی چیزها اومده و نمیدونم از کدومش بنویسم. اصلا باید نوشت یا بیشتر خوند و دید و شنید؟ 

میخام به روش خودم بنویسم. جمله ندارم اما کلمه تا دلت بخواد. خودتون جمله بسازید.

 

سلام... قشنگه... دوستی... یا شاید عاشقی... عاشقی؟ ... دروغه؟  اشتباهه؟  زیباست؟  تو عاشقی؟... چند تا دوست داری؟ 

 

نگاه...گرمای یک نگاه... سردی یک برخورد... آرزوی دیدار... دلت میخاد تنها باشی؟ ... دلم میخاد تنها باشم... 

 

درخت...بهتره که مجنوون باشه... بید مجنون... چه فیلم قشنگی بود... 

 

رفتن... سفر... به کجا؟   نمیدونم... 

  

گرسنگی... عاشقی... خدایی اگه شکمت خالی باشه و ضعف کرده باشی بازم یاد اونی که ادعا میکنی دوسش داری هستی؟     

عاشقم.... گشنگی نکشیدی که عاشقی از سرت بپره.... شاش تنگت نذاشته که جفتش یادت بره( جمله ی آموزنده ای بود)  

 

یه بچه جلوی یه ساندویچی فال میفروشه...بوی غذا... ساعت 9 شب فال میفروشه... عمرا اگه بیشتر از 8 سال داشته باشه... چرا؟ 

   

یه مرد ... میگه لنگ هزار تومنه... چه هیکل سالمی... یه تسبیح تو دستش...  

 

یه دختر... کنار پارک... نمیدونم چشه... اما حالش خیلی بده... نگاه های هرزه... آماده برای نابودی...  

 

یه رفیق ... تهدید میکنه... فکر میکنی... اعصابت داغون میشه... چرا یه آینه نیست که ببینم چند تا از موهام سفید شد؟ 

 

یه مادر... اشک میریزه... کاش قدرش رو بدونم... کاش همیشه برام بمونه... 

 

یه سرباز... با من صحبت میکنه... شاید تخلیه اطلاعاتی.... افتخارش چیه؟ ... با دختر فرمانده پادگان دوست شده... اس ام اسی که نشون من میده... بازم این کلمه... عزیزم... 

  

کارگر... برو خونتون... مرخصی بگیر... کارخونه تعطیله... چرا؟ ... مواد اولیه نداریم...پول نداریم...  

روز کارگر مبارک... گاز اشگاور... کتک میخوری...  

 

چرا یه کاری نمیکنی؟ .... نمیدونم.... نمیدونم... نمیدونم...

 

 

و ... من... شاید یه تحول باشه... شاید یه تفکر... شاید یه تصمییم

 

نظرات 27 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ق.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

hoaaaaaaaaaaaaah cheghdr fekr

بله دیگه... تازه اینه چیزهایی بود که تو چند دقیقه اومد بقیشون خیلی بیشتره

راستی شما مشتری جدیدی
امیدوارم باز هم به من سر بزنی

نیلوفر جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلامی به بلندای زمین تا اسمان
حالت خوبه جووووون جوووووووووووونی؟
من که در هیچ صورت یادم نمیره(خودت می دونی چیو می گم)
خیلی قشنگ نوشتی ولی شاد نیست تورو خدا شاد نویس شاید من برای چند دقیقه خندیدم نه چند دقیقه هر وقت یلدم بهشون افتاد.(چه قدر شاد نوشتم)
دیگه چی بگم؟
نمی دونم
مغزم کشش نداره
پس بای عزیز

سلام
ممنون دوست من. خدارو شکر
میدونم اما ببخش. نمیتونستم چیزی بنویسم چون دیگ به دیگچه میگه روت سیاه می شد.

ممنونم اما آخه بعضی وقت ها آدم غمگینه و شاید این غمگین نوشتن بیشتر به دل بشینه.
خوش باش

نیلوفر جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

تا یادم نرفته
نمی خوای منو نصیحت کنی تا ادم شم؟
اصلن خوندی؟نظرت چیه؟

من پیامت رو کامل خوندم اما راستش خودم رو در حدی ندیدم که نصیحتت کنم
البته هم من و هم تو میدونیم که این احساست اشتباهه
فقط میتونم بهت بگم که عقلت رو به کار بنداز و مواظب باش که یه اشتباهی نکنی که ژشیمون بشی و دیگه کاری ازت بر نیاد
مطمون باش این احساس ها زود گذرند
فکر کن و تصمیم بگیر و احساساتی نباش

عطر ادو پرفیوم مردانه و زنانه جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.atrine.com/

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]

امدم شما رو برای بازدید و خرید از سایت عطرینه دعوت کنم[گل][گل][گل]

[قلب][قلب][قلب]

در زیر مقداری درباره عطر معروف ادو پرفیوم توضیح دادم

فقط و فقط یکبار امتحان کنید!!!

عطر ادو پرفیوم مردانه

این محصول را برای همسرانتان بخرید

و خود استفاده نمائید [قلب][قلب][قلب]

تا همیشه از رایحه شما لذت ببرند

این محصول برای اولین بار در سراسر کشور عرضه می شود

اسانس اصل فرانسه

طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان

این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود

و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر به

عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است

کمپانی سازنده آن شرکت ادو پرفیوم این محصول را به عنوان روشن کردن

آدم عاشق پیشه نام نهاده است این محصول همیشه شما را آنچنان جذاب

نشان می دهد که گرمای عشق را هر لحظه در وجودتان شعله ور می کنید

محصول پرفروش سال 2009-2010 برای تمام مردم جهان

عطر ادو پرفیوم بسیار خوشبو بارایحه ای دل چسب ونشاط آور هیه شده است .

قدرت خوشبویی : بسیار عالی

اگر به فکر هدیه ای برای همسرتان هستید این محصول را برای خود بخرید

تا همسرتان همیشه از جذابیت شما لذت ببرد

این محصول در ایـران نیزطرفداران زیادی دارد که روز به روز به تعداد آنها اضافه می شود

متوسط عمر عطر ادو پرفیوم : 18 الی 24 ساعت

[گل]اسانس اصل فرانسه

[گل][گل]همراه با گارانتی 48 ساعته برگشت هزینه

[گل][گل][گل] فروش ویژه برای مدت محدود فقط 6900 تومان [گل][گل][گل]

[گل][گل][گل][گل]این فرصت را از دست ندهید

[گل][گل][گل][گل][گل] منتظر شما هستیم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل] سوالی داشتید با ایمیل های زیر با من تماس بگیرید

aliedalat.86@gmail.com

aliedalat@live.com

[بدرود][بدرود][بدرود]
 
[خداحافظ]
http://www.atrine.com
http://www.atrine.com
http://www.atrine.com

سیاوش جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

بله میتونه همه چیزت باشه در ان واحد
در ان واحد همه نوع فکری ذهنت رو پیچونده به هم

اول :حس قشنگ عاشقی

دوم :شکست عشقی که خیلی بده

سوم :توصیف طبیعت با حس حال خودت

چهارم: رفتن واسه تغیر حالت از جایی که هستی یه جورایی نفرت داری (میدونی چی میگم که)

پنجم: وفاداری در عشق تا کجا و تا کی
تا کی تحمل میکنی سختی های عشق و عاشقی رو یا تا اینکه فشار بهت میاد شل میکنی

ششم:درد جامعه ، فشار بهت میاد چرا یکی گرسنه و دیگری از خوردن خفه

هفتم: عادت به گدایی

هشتم: این کار دختر شاید ناشی از فقر (البته شاید )

نهم:پایه دوستی محکم نیست و فک میکنی اونقدری که دوسش داری دوستت نداره

دهم: سخته ببینی مادر گریه میکنه

یازدهم: جوونای مملکت مشغول بچه بازی هستن
افتخارش اینه با دختر فلان دوسته

دوازدهم: بیکاری که دیگه هیچ هرچی بدبختیه از بیکاریه
اخرش :بنظرت چکار کنم تو این اوضاع خودمو بکشم بالا خیلی هنر کردم


ببخش طولانی شد اخه مطلبت اقتضا میکرد
قربانت بای

سلام بر دوست گل خودم

اول: نمیدونم قشنگه یا نه و نمیدونم عاشقی هست یا نه.
دوم: فکر نمیکنم هنوز شکست عشقی خورده باشم. دعا کن شکست نخوریم.
سوم: طبیعت خیلی آرامش بخشه و میتونم توش غرق بشم.
چهارم: باید موند و استقامت کرد اما سفر رو دوست دارم.برای متحول شدن و تجربه نه برای فرار .
پنجم: بعضی وقت ها وفاداری میکنی اما بهت میگن بی وفا.
ششم: خیلی سخته.
هفتم: فقر فرهنگی
هشتم: نه این ناشی از ظلم و جهل و ناتوانی و بی فرهنگیه
نهم: نه. اما گاهی باید یه کاری بکنی که نتیجه ی نهایی درست و اباد کننده باشه. شاید سخته.
دهم: همین اشک هاست که در ذهنم میمونه و خیلی وقت ها منو حفظ میکنه و سالم نگه میداره.
یازدهم: افتخار سرباز دوستی با دختر سرهنگ؟
دوازدهم: نابودی

خیلی قشنگ نوشتی سیاوش جان. دمت گرم پیروز باشی

فرزاد کافه چی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

برو خصوصی!

رفتم و خوندم اما نمیتونم چیزی بنویسم
باید حضوری بگم

بهارچی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

بنظرم خیلی قشنگ بود واقعا میگم و بدونه ذره ای اغراق!
اگه واقعا جملات خودت بود اعتراف میکنم که خیلی خوب مینویسی!
راستی اینم هست:
یه عمر......... که داره میگذره و قدرشو نمیدونی.......!

سلام
ممنونم کلی احساس گذاشتم و دقیقا حرف های دلم رو به مقدار کم و خلاصه نوشتم
خودم نوشتم یعنی انگشتام با کیبورد درگیر شدند و بعدش دیدم اینجوری شده

دقیقا و کاملا درست می فرمایید یادم رفت بنویسم

نیلوفر یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
ممنون که خوندی
خودمم می دو نم که اشتباهه ولی زود گذر بودنش رو نمی دونم احساس می کنم نیست.عقلم از کار افتاده دیگه فاسد شده.چی بگم والا من که ادم بشو نیستم .
خدا خودش منو شفا بده.

سلام از بنده
احوال شما؟ چطور پطوری خانوم؟
خواهش میکنم. خوندنش وظیفه بود. ببخش اگه جواب درست وحسابی بهت ندادم. آخه خودم هم درگیرم و یکی رو میخام که خودم رو نصیحت کنه.
عشق و عاشقی های اینجوری باعث پشیمونیه. فقط میتونم بهت بگم خوب فکر کن و احساسی تصمیم نگیر و کاری نکن که پشیمون بشی.

اگر بازم درد دلی داشتی من در خدمتم

پرستو یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

به تماشا سوگند و به آغاز کلام
سلام
احوال شما؟
مغز نداشته بنده بعد از خواندن متن مندرج در پست جدید به دلیل انسجام بیش از حد مطالب هنگ کرد.
...
...
.. (چند ثانیه بعد)
بعد از ری استارت مغز

با مورد مادر کاملا موافقم. کاشکی قدرشو بدونیم
دیدن یه بچه فال روش کنار مغازه پیتزافروشی منظره ایه که هر روز میبینم.
باقی مواردم دردایه که هرروز و هر روز باید حسشون کنیم.

راستی فرزاد چی میگه؟ برم شیراز یعنی چی؟


به به
منم سلام ( صمیمی تر و با کلاس تر بلد نبودم)
به لطف دوستانی مثل شما خوب خوبم
شما خوبین؟

بله دیگه منم مخم هنگ کرده بود و خوشحالم که تونستم مغز شما رو هم بهنگونم.


چند وقتیه که دارم ارزش مامانم رو میفهمم و واقعا ارزو میکنم که سایه مادر از سر کسی کم نشه.
این جملات و کلمات صحنه ها و صحبت ها و کمی هم فکر هایی بود که چپیده بودند تو مغزم.

فرزاد سر و صدای زیادی میکنه واسه خودش. شما ببخشیدش. خودم ادبش میکنم.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

عالی بود...واقعا عالی بود...

سلام
ممنونم
جسارتا من شما رو با یه نفر دیگه اشتباه گرفته بودم.
خوابگاهی هستید. شما؟ اگه دوست نداشتید معرفی کنید لطفا یه اسمی واسه خودتون انتخاب کنید و منو بشتر از نظراتتون بهره مند کنید.

پرستو سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام آقای جووووووووووون
احوال شما؟
شما دوتا با هم آن و آف میشین؟ نکنه خبریههههههههه؟
بابا من خیر سرم جمعه کنکور دارم. مغزم کلا ارور داده. نوشتنم نمیاد
شما بنویس. تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره؟ ها؟

سلام بر پرستو بانوی گل
خدارو شکر خوبم
برای شما هم ارزوی خوبی میکنم
بلهدیگه با هم میایم مرکز اینترنت و به کار هامون میرسیم
چه خبرییییییییییییییییییه؟

اوووو ... همین جمعه؟ کنکور چی؟ خوب چه بهتر ... چرت و پرت بنویس و برو و بعدشم بگو کنکور داشتم قاطی کرده بودم

من که مینویسم. آخه دلم میخاد درباره یه چیز بدرد بخور و قشنگ بنویسم. شما موضوع بده تا من بنویسم. سخت نباشه ها...

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

فرزاد سر و صدای زیادی میکنه واسه خودش. شما ببخشیدش. خودم ادبش میکنم ؟؟؟

اینطوریاست دیگه جناب جون ها؟؟ باشه... دمت گرم...

راست میگم دیگه. مردم رو مسخره کردی. هی میرم نمیرم راه انداختی که چی
میخای بزنی بیا بزن
حرف حق رو باید از بچه شنید که منم بچه ام و تازه حرف حق تلخه
حالا چیچی میگی؟
جووووووووووووووووووووووووووون

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

نظر من کو؟ خجالت بکش؟ نظر جونت رو پاک میکنی؟ اینه رسمش؟
آهاااااااااااااااااااااااای مردم به دادم برسید... میام وبلاگ جونم نظر میذارم بعد ایشون پاکش میکنه... خداااااا

نظرت مثل خودت شد. نامرد خوبه ازت اجازه گرفتم
بچه پر رو

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

از هر دری سخنی نوشتی...
میتونه نوعی نوشته جالب احساسی باشه... و میتونه هر کدوم از اینها موضوعی باشه برای نوشتن در وبلاگ. سعی کن در مورد هر کدوم یه پست بذاری. اینطوری هم افکارت برای نوشتن باز تر میشه هم دستت پر میشه!
دمت گرم عزیزم
جوووووووووووووووووووووووووووووووون

اخه داشتم از همه اینا میترکیدم
همشو با هم نوشتم که نترکم و یه کم خالی بشم. تازه خیلی سخته که درباره این افکار بنویسم.
چشششششششششششششششم
جوووووووون

بهارچی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

سلامون علیکم!
عرضم به حضورتون که نظر بالایی مال بنده نبود من یه نظر برا این پستت گذاشتم که اونم نام و نشون داشت!!!
واسه چی فک کردی اون نظر مال منه؟؟؟؟
احتمالا از روی IP! اره؟
گفتم از سایت خابگاه وارد میشم بنابراین از یه کامپیوتر خیلیا استفاده میکنن!!
ممنون میشم حرفمو باور کنی که نظر مال من نبوده!
درضمن وبلاگ مورد نظر فعلا در دسترس نمیباشد!!!!

ما بیشتر!

یامون علیکم

بله الان متوجه شدم. ببخشید دیگه فکر کردم مال شما بود. پس ما مشتری خوابگاهی غیر از شما هم داریم.
دقیقا به خاطر ای پی

بابا من که دیگه اونقدر ها هم ظالم نیستم که هیچی رو باور نکنم. اینو که دیگه باور میکنم. من مخلص شما هم هستم. تازه جدیدنا میخامباورتون کنم فقط لنگ همون قضیه ام.
راستی میشه بدونم کدوم خوابگاهی؟ اگه دوست داشتی جواب بده.

اگه یه روزی روزگاری وبلاگت در دسترس بود یه ندایی هم به من بده.

ارادت همچنان باقیست

فرزاد کافه چی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

یه کوفتی... زهر ماری... چیزی تو این بی صاحاب بنویس! اه اه اه
تو چه وبلاگ نویسی هستی!؟
:.
بلاگ خصوصیم تغییر میخواد بیابه!‌یا شایدم یافته! گفتم که نگی نگفتم!

چقدر واقعا مهربون...
چقدر واقعا با ادب...
من که تازه نوشتم. هر روز که ادم پست جدید نمیزاره
بزار همون پست قبلیه که این همه زور زدم براش یه چهار تا نظر جمع کنه بعد
تو موضوع بده

فرزاد جونت چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

یار با ما بی‌وفایی می‌کند بی‌گناه٬ از من جدایی می‌کند
شمع جانم را بکشت آن بی‌وفا جای دیگر روشنایی می‌کند
می‌کند با خویش خود بیگانگی با غریبان آشنایی می‌کند
جوفروشست آن نگار سنگ دل با من او گندم نمایی می‌کند
یار من اوباش و قلاشست و رند بر من او خود پارسایی می‌کند
ای مسلمانان به فریادم رسید کان فلانی بی‌وفایی می‌کند
کشتی عمرم شکستست از غمش از من مسکین جدایی می‌کند
آن چه با من می‌کند اندر زمان آفت دور سمایی می‌کند
سعدی شیرین سخن در راه عشق از لبش بوسی گدایی می‌کند

بله
دارم برات

فرزاد جونت چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

عزیزم وقتی تعداد خوانندگانت ثابته باید با نوشتن زیاد تعداد خوانندگان گذریت رو زیاد تر کنی تا بلکه به خوانندگان ثابتت تبدیل بشن. این یه اصله.
من خودم قبلن ها تند تند آپ می کردم و مثلا هر مطلبم ۱ نفر خواننده جدید به وبلاگم اضافه میکرد که ثابت میشد. باید بتونی خوانندگان ثابتت رو حفظ کنی و خوانندگان جدید اضافه کنی. این مهمه!
میخوای توی هر پست وبلاگم بگم به وبلاگ جوووون هم سر بزنید؟
:.
فال زدم اومده :
قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود...

جووووووووووووون
سلام
نه خوشم اومد نصایح خوب و گهر باری بودند
بهره مند شدم
ممنون
این فالت هم با تو بوده ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

خصوصی میگم!

خوندمش
خیلی لطف کردی ممنونم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

راسی ایمیلم در دسترس ها!

چشم

سیاوش پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

تو هم واسم دعا کن شاید از این زندگی خلاص شم
دعاکن شاید مردم شاید راحت شدم
دعا کن

دعا میکنم که پیروز و خوشبخت باشی
برو خجالت بکش مرد گنده
مشکل چیه اخه؟
نبینمت نا امید و تنها رفیق
دوست دارم خوشحال باشی و خوشحالیت رو ببینم

نیلوفر جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ http://hamechinevis.blogsky.com

سلام

دیگه چی بگم؟
گفتم بیام عرض ارادتی کنم.
خوب بسه ارادتم رو عرض کردم
بای

سلام
منم ارادت دارم خانوم
پست های جدیدت رویت شدند
الان میام خدمتتون و نظر میدم

تلاله شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام
ببخشید یه مدت نبودم...امتحان داشتم.دیروز یه سر به دانشگاه شیراز زدیم دانشکده علوم اجتماعی و ادبیات...از امروز هم نه...از فردا هم شیراز گردی رو شروع میکنم...
راستی منم واسه هرکدوم از این کلمه ها یه دنیا حرف دارم...می نویسم همین روزا....
ضمنا به این فرزاد روحیه بده که فک کنم با دعای من اعتماد به نفسش زیر صفر رفت....
با اجازه....

سلام
احوال شما تلاله خانوم؟
بله ما هی میومدیم اما شما تشریف نداشتید.
به سلامتی و موفقیت
منتظرم تا بنویسی و استفاده کنم.

نیلوفر یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
از اقا فرزادتون معذرت خواهی کن از طرف من
قول می دم دیگه تکرار نشه

سلام نیلوفر جان
خلاصه ببخشید دیگه...
چشم... ممنونم از تو

تلاله یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام دوباره..
این مدت نبودم...۳--۴ روز رفتم اصفهان...مابقی هم در خانه مشغول درس خواندن بودم وگاهی با خط ایرانسل به دوستان من جمله شما سر می زدیم اما امکان نوشتن نبود...به هر حال خواستم حافظیه برم خبرت میدم....

سلام چندین باره...
خوب به سلامتی. ارزو میکنم موفق باشی
ما پایه هستیم شما یه ندا بده ما اونجا ایم
فقط حافظیه که خواستی بری خبر میدی؟
خوش باشی

یه عدد خراب یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://kharaaaab.blogsky.com

احیانا سلام
یه اپ کن کشتی منو
خواستم بگویم به شما که ما اضاف کردیم شما رو به لینک دانی خود البت با اجازه
بعدشم اینکه اگه افتخار دادی و زدیمون تو برد اعلاناتت بنام یه عدد خراب بزن
لطف عالی پشت سر هم
فعلا

سلام
چشم الان آپ میکنم
دمت گرم منم تو رو اضافه کردم
به نام یه دونه خراب لینکت کردم
لطف خودت هم رگباری نثار ما

فرشته یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

می خواد نه میخاد
بی سواد



میخاد بهتره
تازه من دلم میخاد بنویسم میخاد
ولی بی سواد رو قبول دارم که هستم و هیچ اعتراضی ندارم
ممنونم که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد